3.7.07

Swiss Embassy in Tirana - step by step

Kjo eshte godina e Ambasades Zvicerane ne Tirane. Kjo eshte edhe ambasada e njeres prej pasaportave te mia dhe, si rrjedhim, edhe ambasada ne porten e se ciles trokasin prinderit e mi, apo te aferm te mi. Per fatin tim te mire, deri tani, prinderit kane trokitur aty per raste gezimesh, ditelindjesh, lindjesh, apo vizitash te karakterit turistik. Per fatin tim e mire, edhe te afermit e mi, kane ardhur kryesisht per ceshtje madhore: studime. Per fatin tim te mire, ambasada zvicerane eshte nje nga te paktat, ne mos e vetmja, ku njeriu troket si njeri ne dere, ja hapin deren dhe e fusin brenda, pa i detyruar njerezit te provojne rezistencen e tyre fiziologjike perballe diellit, shiut, bores, bresherit, furtunes, shkrepetimave. POR, megjithate, kur njerezit hyjne aty brenda ata trajtohen si shqiptare, bile nga vete shqiptaret qe sherbejne per zviceranet. Sa here qe prinderit e mi vijne te me vizitojne, mua me ze paniku. Edhe pas kaq vitesh kerkime-vizash une nuk e di tamam se si eshte procedura. Cdo here del nje variant i ri. Une kam nje lisite eksperiencash shume interesante me ambasaden zvicerane. Duke perfituar nga rasti qe ime me eshte duke aplikuar per vize per te ardhur e per te pare mbesen e saj te re, 2 muajshe, une do mundohem jo vetem te mbaj nje protokoll publik te perpjekjeve te saj dhe te miat per te marre nje vize, por edhe per te treguar te gjitha aventurat tona me kete ambasade dhe me burokracine zvicerane.

E marte, 26 qershor, ora 9.00 e mengjesit, ne Zürich bie shi, temperatura rreth 15°C

Qendroj perpara sportelit per te huajt, ne bashkine e Zürich-ut. Nje vajze simpatike dhe shume e sjellshme, pasi degjoi situaten time, me thote: "zonje, procedura eshte kjo:
1) nena juaj duhet te paraqitet ne Ambasade me pasaporten
2) do marri formularet perkatese dhe do i plotesoje ate
3) pjesen tuaj te formularit duhet ta plotesoni ju, qe do te thote, nena juaj duhet t'ju dergoj juve formularet
4) ju pasi t'i keni plotesuar ato duhet t'ja dergoni nenes suaj formularet
5) ajo i merr ato dhe i con ne ambasade, dhe atehere ajo merr vizen"

E falenderova, mora menjehere prinderit ne telefon dhe jua komunikova te gjithe proceduren.

E hene 2 korrik, dikur midis ores 9 dhe 11 te paradites, temperatura ne Tirane 36°C

Ime me mberrin ne ambasade me pasaporten ne cante. Hyn brenda dhe i thote punonjesit, dua te shkoj tek vajza, me jepni ju lutem nje formular per aplikim vize.
Jo - i thote, punonjesi, - nuk ta jap une formularin keshtu. Vajza jote duhet te dergoje ne fillim nje garanci dhe pastaj ta jap une formularin. Me vjen keq, nuk te ndihmoj dot. Ime me perpiqet t'ia thote fjalet e punonjeses se Zürich-ut. Por punonjesi i perserit edhe nje here fjalen garanci dhe i tregon deren.

E marte 3 korrik, ora 11.00 e mengjesit, temperatura ne Tirane 36°C, temperatura ne Zürich 19°C

Ime me me merr ne telefon per te ma komunikuar mesazhin. Une nuk kuptoj domethenien e asaj qe ajo me komunikon dhe ja perseris edhe njehere proceduren e punonjeses se bashkise se Zürich-ut. Degjoj tim ate qe flet nga mbrapa mamase, i kane nderruar procedurat. Une revoltohem: Perseri? Mire i them, do e marr ambasaden vete ne telefon. Shoh oren, dhe them, dreqi ta haje, tani e kane mbyllur. Rri vras mendjen se si ta zgjidh situaten.

(Si do e zgjidh situaten? As vete nuk e di. Kthehuni perseri neser per te marre vesh me shume.)

Information:

Embassy of Switzerland
Ruga e Elbasanit 81
Tirana, Albanie

Tel. +355 4 375 315
+355 4 234 888
Fax +355 4 234 889

Visiting hours
Monday-Friday 09:00-11:00
Saturday and Sunday closed