17.7.07

Gender studies

Ajo vjen me vrull dhe flet me shqetesim: Joni po e ben cicin ne kembe. Une nuk e kuptoj se c'kerkon te me thote dhe e pyes: Cfare?
Joni po e ben me kembe, - dhe tregon me gisht per nga banja. I afrohem banjos dhe shoh trevjecarin qe terheq bibilushin e vet fort rreze sifonit per te mos lene urinen te derdhet ne dysheme. Ai ngre koken dhe me leshon nje buzeqeshje capkene. Une qesh me te madhe. Eshte hera e pare qe e shoh ne kete pozicion. Kthehem nga adoleshentja dhe e pyes: Ku eshte problemi? Ku eshte problemi? - bertet ajo e irrituar nga pyetja. Ai po e ben ne kembe, - thote ajo duke i ndare fjalet ne rrokje. Une ruaj qetesine dhe ja kthej: Perse nuk duhet ta beje ne kembe? Ajo me sheh me syte te zgurdulluar, tund koken dhe iken pa folur. Im bir mbaron punen e tij dhe ndihet shume krenar per rrugen inovative qe ka gjetur. Por ndihet edhe me shume krenar qe e ka perfunduar ate me sukses.

Fakti qe im bir po perdor nje teknike te re urinimi, edhe pse shume banal, me fut ne mendime. Im bir po rritet. Po eksploron trupin e tij. Mallengjehem. Kujtohem qe askush nuk ja ka treguar me pare atij se urina mund te behet edhe ne kete pozicion dhe behem filozofike: Ka ca gjera ne jete qe jane kaq llogjike saqe jane te pashmangshme. Per shembull, shpikja e rrotes. Per shembull, urinimi ne pozicion qendrimi.

Sigurisht qe une e kuptoj irritimin e adoleshentes. Asaj i eshte thene qe te gjithe individet qe zoterojne 100gramshinmeshume midis kembeve e kryejne urinen ulur. Ajo ka pare ne gjithe jeten e saj vetem individe meshkuj qe ulen ne sifon. Po keshtu edhe une, ne vendin e bijve te Wilhelm Tellit. Por, pa i vene shume rendesi si fakt sepse me duket nje gje tejet personale.

Jam bere kureshtare te di se pse eshte keshtu. Tek e fundit eshte dicka qe prek edhe tim bir, dhe nuk mund te rri me indiferente. Per me teper, heret a vone do jete vete femija qe do filloje te pyesi. Shkoj tek T. dhe e pyes.

E bejme ulur sepse keshtu doni ju, femrat, - pergjigjet ai.
E ke seriozisht?
Po! Kjo eshte nje nga rezultatet e feminizmit.
C'lidhje ka feminizmi me artin e urinimit?
Ka, si s'ka. Femres nuk i duhet te pastroje pikalosjet urinare.
Po, ju, meshkujt, pastroni cdo gje vete, - ja kthej une e cuditur.

T. mbledh buzet, ngre supet, hap krahet. Une rrudh vetullat ne menyre skeptike dhe bej nje bilanz te shpejte: Burrat e ketij vendi pastrojne me mire se grate. Burrat e ketij vendi qepin po si grate. Burrat e ketij vendi gatuajne ku e ku krahasuar me grate. Burrat e ketij vendi punojne me perqindje te reduktuar qe t'u rrine prane femijeve ashtu si edhe grate. Por burrat e ketij vendi nuk mund te urinojne si burra sepse kjo nuk ju pelqen grave.

Hedh syte nga im bir dhe e shoh paksa me trishtim. Dikur dhe ai do i hyje kesaj valleje. Dikur dhe ai do heqi dore nga natyra e tij per t'i shpetuar buzeve te perdredhura apo kokave qe rrine menjane. Dikur ai ...

Ka ardhur koha te ngrihem ne kembe per te mbrojtur te drejtat e burrave. Te pakten te drejten e tyre te urinimit nga cili pozicion t'ua doje qejfi.