3.7.07

Swiss Embassy in Tirana - step by step (2)

3 korrik 2007, ora 11.15, temperatura 19°C ne Zürich

I bie numrit te ambasades Zvicerane ne Tirane. S'pergjigjet kush.

3 korrik 2007, ora 15.17, temperatura 17°C ne Zürich, bie shi

Jam ne zyren e minibashkise se lagjes sime.

SR: Miredita. Deshiroj te ftoj mamane per vizite dhe ajo ka nevoje per vize. Cfare procedure duhet te ndjek.
Punonjesja: Nga cili shtet?
SR: Shqiperia
Punonjesja niset drejt nje dollapi, merr nje dosje, e hap, merr nje flete dhe ma jep. Ne flete jane udhezimet proceduriale per qytetaret shqiptare qe kerkojne te marrin nje vize ne ambasaden zvicerane.
Punonjesja: Mamaja juaj duhet te paraqitet ne ambasade dhe te kerkoje formularin e vizes. Ne ambasade asaj do t'i japin edhe formularin e garancise qe duhet ta plotesoni ju.
SR: Ajo ka vajtur ne ambasade dhe ata i kane kerkuar garancine time.
Punonjesja: A ja kane dhene formularin e garancise?
SR: Jo. Thjesht i kane kerkuar garancine time.
Punonjesja: Nuk e kuptoj.
SR: As une.
Punonjesja: Une e di qe procedura keshtu eshte. Praktikisht, eshte bashkia pergjegjese per vizat e njerezve. Ndoshta ju duhet te shkoni atje te informoni.
SR: Isha ne bashki dhe me dhane te njejtin informacion si ju.
Punonjesja: Une kam punuar me perpara ne bashki dhe e njoh proceduren.
Ndersa heshtim shohim njera-tjetren ne sy sikur kerkojme dicka.
Punonjesja: Perse nuk shkruan nje leter per ambasaden?
SR: Thua funksionon?
Punonjesja: Nuk e di. Provoje.
SR: A thua, e pranojne te faksuar?
Punonjesja: Nuk e di.

3 korrik 2007, ora 16.05, temperatura 16° ne Zürich, bie shi i rrembyeshem

I bie perseri numrit te telefonit. Kete here kam fat. Nje ze i ulet, paksa i trembur, me thote, prit te te lidh me vizat. Vizes i them emrin dhe problemin: Cfare kerkoni prej meje? Pergjigja vjen e thate dhe ne formen e fjalive te paperfunduara: Jo garancine. Ftesen. Me shkrim. Po, faksoje. Faleminderit dhe Ditenemire. Edhe nje kopje te lejes se qendrimit. OK. Faleminderit dhe ditenemire. Pip-pip.

5 minuta me vone

SR: Mami, ai nuk te ka kerkuar garancine por ftesen.
Mami: Pse, nuk jane njesoj?
SR: Jo. Garancia eshte ne formen e nje formulari qe ta jep ambasada per ta plotesuar. Ftesa eshte nje cope leter qe e zgjedh une.
Mami: Po babit nuk ja kerkuan kete ftesen kur erdhi ne tetor. Pse ma kerkojne mua tani?
SR: Nuk e di. As ne bashki nuk me thane gje per ftese te shkruar.
Babi: Te kujtohet? Ftese na kane kerkuar kur erdhem atehere ne 2000. Qenkan kthyer mbrapsht.
Mami: Edhe kur erdha une ne 1998, ma kane kerkuar ate ftesen, me duket.
SR: Mos na i kujto 1998!