28.2.05

Shnapi: Krokodili me i famshem i botes

Per degjuesin e vogel dhe te madh, Selfmade Radio sjell sot (ne kuader edhe te lajmit te mire per rihapjen e dyerve te kopshtit zoologjik), per here te pare, tekstin e plote dhe te shqiperuar te kenges - hit, Number One, ne Gjermani, Austri dhe Zvicer, Krokodili Shnapi. Ju urojme degjim te kendshem.



Shnapi dhe shoket e tij


Une jam Shnapi, i vogli krokodil
jetoj ne Egjypt, tamam-tamam, ne Nil
ne fillim isha ne veze, gati-gati i ngrire
por me shni shna shnape dola jashte i lire

Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap
Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap

Une jam Shnapi, i vogli krokodil
kam dhembe te mprehta dhe i kam te mire
shnap cdo gje qe mund ta shnap
sepse shnapen eshte shume gallate

Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap
Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap

Une jam Shnapi, i vogli krokodil
Shnapen eshte loja ime me e mire
i dal mamit perpara me nje hap
qe t'i tregoj qe une di te shnap

Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap
Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap

Une jam Shnapi, i vogli krokodil
nuk lodhem kurre se shnapuri perdit
kafshoj babin me mistrecllik ne kembe
dhe pastaj filloj gerhis me kenge

Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap (hopa)
Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap

Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap (hopa)
Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap

© Selfmade Radio