1.3.05

Ah - shnapi - shnapi! Variacione Shqiptare - 1

Une jam Shnapi, kryeministri krokodil
punoj ne Tirane, aty e kam dhe shpine
ne fillim isha vasal, gati-gati i ngrire
por me shni shna shnape dola jashte i lire

Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap
Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap

Une jam Shnapi, kryeministri krokodil
kam dhembe te mprehta dhe i kam te mire
shnap cdo gje qe me pelqen ta shnap
sepse shnapen eshte shume gallate

Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap
Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap

Une jam Shnapi, kryeministri krokodil
Shnapen eshte loja ime me e mire
ju dal te gjitheve perpara me nje hap
dhe vendos se ku dhe kur te shnap

Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap
Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap

Une jam Shnapi, kryeministri krokodil
nuk lodhem kurre se shnapuri perdit
kjo kohe qe jetoj aspak nuk te fal
po nuk e shnapa une, e shnapin ata

Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap (hmmmm)
Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap
Shni Shna Shnapi

Shnapi, shnapi, shnap (hmmmm)
Shni Shna Shnapi
Shnapi, shnapi, shnap


© Selfmade Radio