25.10.07

Epidemia

Ngjyra e syve? – varet nga drita
Makina e preferuar? - e tjetrit
Me të mëngjrën a me të djathtën? - me te dyja
Këpucët që veshe sot? - Clarks
Frika? - Bota shtazore - (mace + mizen e bananeve)
Qëllimi që do donit të arrinit këtë vit? - ai i cdo viti: te arrij ta coj deri ne fund.
Mendimi i parë në mëngjes? - s'kam
Koha e gjumit? - naten
Pepsi apo Koka? – asnjërën
I dalë në grup apo dyshe? - vetem, ose dyshe
Çokollatë apo vanilje? - as njeren, as tjetren
Tymos? – jo.
Këndon? - per femijet
Ke rënë në dashuri? - jam brenda
Do të martohesh një ditë? - mbase edhe tre
A shkon mirë me prindërit? – si gjaku ne vena: ngrohte, rrjedhshem, pa pengesa
I bie ndonjë vegle muzikore? – enderr qe me ndjek nga pas
A ke tymosur muajt e fundit? – vetem ne dimer, kur ajri eshte shume i ftohte e une hap gojen per te thene dicka.
Karemele/cokollata e preferuar? – s'kam
Ke dalë me ndonjë çun muajt e fundit? – kam dale dhe kam hyre
Kur ishe e vogël...? – doja te isha e madhe
Të kanë thënë ndonjëherë " bishtpërdredhur"? – Njerezit zakonisht thone per ty ate qe ti nuk e ke.
Ke vjedhë ndonjëherë në dyqan? – Gjasme. Nje CD te Zucchero. Pastaj ja ktheva dyqanit duke i treguar se si mund ta vjedhin pa e marre vesh njeri. CD-ne ma falen.
C'do bëhesh kur të rritesh? – Plake
Tatuazhe? – jane zhurma, me pelqen qetesia
Njeriu i famshëm i preferuar? – nuk kam asnje lloj afiniteti apo interesi per njerezit e famshem. Ju qendroj larg.
Skuadra e zemrës? – Milan
I dashuri ideal? – ai qe kam
Shokët më të mirë? – ata qe kam
Beson në dashurinë me shikimin e parë? – besoj tek dashuria me degjimin e pare.
Marka e preferuar e veshjeve? – te ndryshme, nga klasike tek ekscentrike.
Pushimet e ëndrrave ? – gjithmone ne endrra
Kafshë shtëpiake? – insektet qe arrijne te hyjne nga dritarja
Këngëtari i preferuar? – disa
Filmi i preferuar? – disa
E ke shkrepur ndonjëherë pushkën? – disahere.
Të pëlqejnë këto pyetjet? – Racionalisht jo! Por me pelqen atmosfera ngjitese, epidemike; sikur na zbret ne toke, na heq per disa caste kontrollin nga vetevetja e na ben me te vdekshem nga c'jemi. Dhe. Me pelqejne njerezit qe me kane ftuar te vdes me ta.
Të pëlqen vetja? – Me pelqen vetja, e respektoj veten; prandaj pelqej dhe respektoj edhe te tjeret.
Jam i varur prej? – vetevetes
Pija e preferuar? – vera e kuqe
Të ka vajtë mëndja skiç për njeri? – jam njeri racional
Akullorja e preferuar? – s'kam
A beson në Zot? – jo
Përshkruaje veten me 3 fjalë. – Self Made Radio
Dita e preferuar e javës? – cdo dite
Çfarë revistash lexon? – Weltwoche & das Magazin
E ëmbël apo e thartë? – as njera, as tjetra
Marka e preferuar e çimçakizit? – s'kam
Ngjyra e flokëve? – si shumica e bashkekombesve
Bishtin apo kokën? - as njeren, as tjetren
Soji? – i mire
Gjatësia? – as e vogel, as e madhe
Dobësia? – njerezit qe qajne, qe vuajne
Pica e preferuar? – mediterranea (vegjetariane)
Fjalia më e shpeshtë në një sms? – ok?
Tipari më i mirë fizik? – ai qe pelqejne te tjeret
Të zë makina, treni, avioni? – makina, nganjehere
Mc'Do apo Burger King? – asnjeren
Lipton Ice Tea or Nestea?- asnjeren
Kafe apo kapuçino? – te dyja, gjithmone me nje gote uje
A shan ndonjëherë? – kritikoj
Do të shkosh në Universitet? – ku tjeter?
Të duket vetja tërheqës? – fushen time magnetike e ndjejne vetem te tjeret
A ke pirë alkool muajin fundit? – po
A ke marrë drogë muajin e fundit? – jo
Filmi vizatimor i preferuar kur ishe kalama? – urithi i vogel
A ke hipur në skenë muajin e fundit? – jo
Sporti i preferuar? – vrapi, noti, yoga
Të kanë rrahur ndonjëherë? – jo
Si do të vdesësh? – pa meraqe
Piercing? – ato klasike
Ngjyra e preferuar? – e kuqja
Pjata e preferuar? – te ndryshme
Prindërit e tu janë...? – ashtu sic do doja te ishin
Ke kalamaj?- te mite
Ke kafshë shtëpiake?- lexo me siper
Aroma e preferuar? – e detit
Njëherë u deha dhe...? – nuk mbaj mend
Muzika e preferuar? – të ndryshme: sipas humorit, stines, vaktit, dhe gjelles
Pa çfarë s'mund të jetosh? – pa integritet
Stina e preferuar? – te gjitha
Flori apo argjend? – te dyja
Kush është personi i fundit që ju mori në telefon? – L.
Si i jep makinës?- nuk i jap fare
Më mirë e pasur apo e famshme? – e lire
Kur je mërzitur shumë....? – e kam kaluar
Si e ke zilen e celit këto kohë? – zile telefoni, si para 30 vjeteve
Sa e ke çuar pa gjumë? – 2-3 dite e net
Ç'do bëje me 1 milion dollarë? – nje udhetim neper bote
Ç'ju bën për të qeshur? – humori i tij
Libri i preferuar? – shume
Çasti më i sikletshëm? – kur kam dale nga fjala
Gjëja e preferuar që ke? – libri & komputeri
Ke lëvizur shtëpi ndonjëherë? – cdo 5 vjet
Puthje apo përqafime?- te dyja, pa pushim
A jeni njeri emotiv? – 50%

stafeta shkon tek te painfektuarit akoma ... Krasta, Bizantin, Karmapolitick, Klodi, Belle, Bepop ...