17.3.05

Ministri i arsimit kercenon edhe me 4 vjet te tjera ministerllik!

Tirana, 17 Mars, 2005 - Ne konferencën kombëtare të arsimit të lartë z. Memushi, ministri aktual i arsimit, ka gjetur rastin me te mire per te bere te qarte pozicionin e tij.
"Une jam ne rregull", - komentoi z. Memushi, - "Bolonja Ok, reformat Ok. Universitetet jane te pavarura e po keshtu edhe tekstet mesimore tmerresisht te dobeta qe botojne. Por, me kete une s'kam te bej fare. Rrogen e deshet te larte, te larte ua bera. Se pse ankoheni te gjithe per mua nuk e marr vesh fare, minister arsimi me te suksesshem se une ky vend nuk ka pasur asnjehere. Por, sic e thote edhe populli, qente le te lehin karvani ecen perpara. Ju pelqen apo s'ju pelqen juve, mua ketu me keni edhe 4 vjet te tjera."
Edhe 4 vjet te tjera!? Z. Minister, nje denim te tille nuk e meriton as edhe armiku.

© Selfmade Radio