10.2.06

Si te mbrohemi nga virusi i pulave

10 keshilla praktike:

1. Mos beni sex (te pambrojtur jo e jo) me pulat!
2. Mos ua perdridhnin kokat pulave me duart tuaja!
3. Mos luani futboll me kokat e pulave! Mundohuni te gjeni nje top plastik, prej lecke ose prej letre per kete pune ose perdorni fantazine!
4. Mos pini uje e mos hani buke ne te njejtat ene si dhe pulat!
5. Nese pulat nuk ju lene rehat dhe ju perdridhen rreth e qark mundohuni t'i largoni duke i gjuajtur me gure ose mjete te tjera rrethanore!
6. Mos perdorni dysheqe e jorgane te mbushura me pupla pulash!
7. Qendrojuni larg cdo lloj reklame pulash qe ne nje menyre ose tjeter nxit zbutjen e instikteve tuaja mbrojtese. Ne menyre te vecante, qendrojuni larg filmave si "Chicken run" ose "Chicken little", tek e fundit nuk mesoni asgje te re pervecse asaj qe ju gjithmone e keni ditur: pulat jane te vogla dhe ato vrapojne!
8. Per sa kohe qe gjykata kushtetuese nuk i ka dhene zgjidhje konfliktit se kush ishte e para veza apo pula, mos hani as veze dhe as pula.
9. Lajini duart sa here te keni mundesi dhe pas prekjes se cdo objekti: ju asnjehere nuk e dini nese pulat ishin apo jo aty perpara teje. Mos harro: pulat jane kudo!!!
10. Mos ju besoni gjelave! Ruajuni prej tyre njesoj si edhe prej pulave!

© Selfmaderadio