25.2.07

Canta ime

Kjo eshte canta ime dhe permbajtja e saj:

1. Canta Freitag. Mosha gati 10 vjecare. Design i dy vellezerve emri i te cileve eshte Freitag. Vecorite: Materiali eshte marre nga mushamaja e kamioneve, lare e perpunuar dhe ricikluar ne canta dhe portofole. Cdo cante eshte unike. Keshtu qe, po pate neper rruget e Tiranes apo gjetke dike me me kete cante, ajo jam une. Canta eshte shume praktike: hapet dhe behet dyfishi i asaj qe shikoni ne figure. Eshte shnderruar ne simbolin e qytetit ku une jetoj dhe nje simbol njohes per te gjithe mbartesit e saj jashte shtetit. Eshte shume e shtrenjte por ja vlen cdo qindarke. Mbas 10 vjetesh nuk me behet akoma qe te ndahem prej saj apo ta zevendesoj me dicka tjeter. E enderroj gjithmone qe edhe desinjuesit e rinj te Tiranes te gjejne dicka qe te behet simbol i Tiranes dhe te njihet si i tille kudo.
2. Shall koke
3. Ceke H&M
4. Abonament treni
5. Stilolapsa dhe lapsa te grumbulluara pa vetedije
6. Portofoli, dhurate e krishtlindjeve te kaluara. Eshte designuar nga Stefi Tallman, nje ikone underground.
7. Agenda 2007
8. iPod
9. Aparati karikues i iPod
10. Bllok shenimesh, dhurate nga motra
11. Computeri
12. Telefoni
13. Eko
14. Artikull pune
15. Qindarka